ПОДАРЪКЪТ НА ВЯТЪРА

сряда, 5 март 2014 г.

   Беше лято. Очертаваше ми се път до Лондон, но плановете ми  се объркаха, защото  мама не успя да ми купи билет. Останах си в Ямбол. Бях разстроена и реших да изляза пред блока да поиграя с приятелите си, за да се поразсея.
   Когато излязох навън нямаше никой, а и беше ветровито. Въпреки това не ми се искаше да се прибирам и седнах на една пейка. Изведнъж чух тих шепот. Обърнах се – нямаше никой. Ала шепотът се повтори и когато повторно се обърнах видях, че нападалите от дървета листа се въртят във вихрен танц, образуваха широк кръг, който вятърът довя съвсем близо до мен. Листата тихо проговориха:
- Какво има, мило дете? Защо си толкова тъжна?
- Трябваше да отида при мама в Лондон, но пътуването се отложи и сега оставам в Ямбол.
От центъра на кръга, който листата образуваха, се надигна сивкаво облаче - това беше вятърът. Той „приседна” до мен и започна да ме успокоява:
- Виж, дете, аз съм вятърът, обиколил съм целия свят и много неща съм видял, сега искам да споделя с теб една история.
Веднъж, докато си летях  над Германия, видях едно момченце, което беше намерило на улицата вълшебна пръчица. Детето си играеше захласнато с нея. Аз дълго не разбирах какво интересно има в тази „джунджурия”  ,която държат ръцете му, защото тя изглеждаше  като най – обикновена пръчка. Но бях много любопитен и затова реших да му я отмъкна, за да я разгледам отблизо. Задухах с все сила- фиииииуууууу. Момченцето потрепери от студ и се затича към вкъщи, забравяйки за пръчицата. Тогава аз я взех, огледах я добре и в този миг разбрах, че тя не е  просто пръчка,а вълшебна пръчица.
За съжаление, нали съм си вятърничав, не видях къде живее момченцето, за да му я върна, затова я и досега я пазя за случаи като твоя. Хайде, пожелай си нещо и то ще се сбъдне!
- Искам да ида при мама – пожелах си мислено аз и в същия миг се озовах  в прегръдките й – щастлива и много благодарна на вятъра за добрината му  и за щедрия му подарък за мен.
Така че, ако попаднете в ситуация като моята, и имате нужда от вълшебство, излезте навън и повикайте вятъра. Той е много мил и услужлив, ще ви помогне.

Деана Ник Сират

0 коментара:

Публикуване на коментар