МОЯТ ДОМАШЕН ЛЮБИМЕЦ

петък, 14 ноември 2014 г.




   Моят домашен любимец е тригодишното котето Том. Козината му е бяла, пухкава и дълга, на лапичките и коремчето има кафяво. Моят Томи е най- сладкото коте. Аз нямам проблеми с ранното събуждане за училище, защото гладният ми любимец идва да ме буди, качва се по мен, застава до лицето ми и почва да ме бута с лапичката си по бузата. Страхотен будилник е, но събота и неделя ми се иска и той да разбере, че е това са дни за почивка и можем да поспим повече. Много гальовен и обича да се гушкаме. Понякога застава до мен и почва да се гали, да ми мяука и да се опитва да се покатери по краката ми, когато го вдигна, той протяга лапички към мен и ме прегръща през вратлето. Когато няма никой в стаята  той не иска да стои в нея, защото не обича да е сам. Преди си отваряше и вратите и все трябваше някой да ходи след него да ги затваря, затова сменихме дръжките.
    Нашето коте участва активно във всички празници на семейството ни, но понеже наближава Коледа ще ви разкажа как миналата година украсявахме елхата с негово участие. Томи не спря да подскача, нахвърляше се  върху играчките, бореше се даже с една червена огледална топка. А гирляндите просто го караха да скача високо и си личеше  колко много се радва на всичко. Както казва мама, ние децата у дома сякаш не се вълнуваме толкова много колкото него. Но някак успяхме и лампички да сложим. И ето тук дойде най голямата изненада – Томи се страхуваше от тях. За него елхата се превърна в нещо което наблюдаваше отстрани и нямаше желание да доближи повече. Достатъчно игри му се събраха с коледната ни украса. Вече елхата ще краси с целия си светещ блясък.
     Но не си мислете, че той е пакостник. Знае, че когато уча и пиша за училище нямам време за игри, за това той си отива в неговото кошче от червено топличко „поларено” одеалце и си взема следобедната дрямка.
    Вечер когато всички от семейството ми вечеряме заедно и Томи получава своята вечеря в неговата купичка с картинка на коте и надпис с името му, която му подарих за рождения му ден.
    Мога още много да ви разказвам за него, но всеки, които има домашен любимец знае, че това е най-искрения и верен приятел. Но, за да е такъв и ти трябва да си искрен и внимателен с него.

Рада Веселинова, ЛК” Пегас”, 4 „г” клас

1 коментара:

  1. Unknown каза...:

    Браво!!Постарала си се!...

Публикуване на коментар