ЛЯТОТО - МОЯТ ЛЮБИМ СЕЗОН

вторник, 25 март 2014 г.


       

   Моят любим сезон е лятото.Тогава е най-топло и подходящо да отида на море, а край  морето е много хубаво.Всеки път, когато с леля сме на плажа, минава един човек, който продава царевица и леля винаги ми купува. Или пък , когато, в курортното градче, където почиваме има Луна – парк, имам щастливата възможност да се порадвам  на някоя атракция. Прекрасно и вълнуващо е да  се издигнеш нависоко с Виенското колело, да летиш със лудите синджирени люлки, да  изживееш  радостното настроение , което те обхваща, когато управляваш една ок блъскащите се колички, или  стреляш на стрелбището с въздушната пушка…
  Но най-забавно е , когато влизам в морето. Стоя около петнадесет минути, излизам и пак се гмуркам във водата. Абсолютно винаги, когато сме на море, ми купуват сувенир за спомен.Другата причина да обичам лятото е , че мога да играя до късно с децата пред блока. Караме колело, играем на ластик, народна топка, футбол, криеница, сляпа баба, скачаме на въже. Толкова забавни игри измисляме с моите приятели, че не  усещаме, кога е отминал денят и  нощта плавно спуска над  земята  своите звездни крила.
   Третата причина да обичам лятото е , че оставаме до по-късно на село. Там е много хубаво. Бера си цветя от градинката, въртя обръч…
   И четвъртата и последна причина е , че през лятото има сладолед и дини,които аз много обичам.
    Но може би най- важната причина  да считам лятото за свой любим сезон е  свободата и радостта, с които то ме дарява.



Деана Ник Сират, ЛК” Пегас” ,4 „а” клас

5 коментара:

  1. Unknown каза...:

    Браво,Деана!Много ми харесва това за ЛЯТОТО.Точно това си написала,което и аз обочам!!...БРАВО,ДЕАНА!

    ДАНИ!

  1. Анонимен каза...:

    Супер

  1. Анонимен каза...:

    Аз точно това търсех! Браво

  1. Анонимен каза...:

    Ононини

  1. Анонимен каза...:

    Браво,страхотно е!

Публикуване на коментар