ЗАБРАНЕНАТА ЛЮБОВ

събота, 1 февруари 2014 г.




    Любовта е най-хубавото чувство на света.Когато се влюбиш в корема ти сякаш прелитат нежни пеперуди.  Но казват,  че любовта върви ръка за ръка с лудостта. Заради нея можеш да изоставиш всичко, което имаш;  да се откажеш  от дом, се-мейство, сигурност.
    Ето го и моя разказ:
    Веднъж едно момче срещнало момиче.От първия път те се влюбили един в друг.За съжаление семействата им не одобрявали любовта им.
-Обичам те толкова много! Но моите родители ми забраняват да се виждам с теб. -проплакало момичето.
-Когато съм с теб аз съм най-богатия човек на света!-казало момчето-Когато те погледна, слънцето грее по-силно! Не разбирам защо и моите родители не са съгласни да се обичаме и да бъдем заедно?
  Срещали се тайно къде ли не, но отново и отново ги хващали и разделяли.
Накрая влюбените  се уговорили да се срещнат на края на града. Момчето чакало момичето.
Когато то пристигнало на уреченото място, любимият й я попитал:
-          Ще избягаш ли с мен, далече, далече, там,където никой няма да ни открие и раздели.
-          Готова съм на всичко, за да бъда с тебе до края на живота си. -  Отговорило момичето.
-Сигурна ли си? – отново попитало момчето.
-Да! Сигурна съм, че те обичам и ще дойда с тебе и накрая на света!-отговорило момичето.
Тогава те се хванали за ръце, тръгнали и повече не се върнали.


Никол Николаева Деевска, ЛК „Пегас”, 4.”а” клас

0 коментара:

Публикуване на коментар