МАЙЧИЦЕ СВЯТА

четвъртък, 13 февруари 2014 г.




    Аз много обичам моята майка! Тя е жената на  която винаги ще вярвам и винаги ще подкрепям. Тя никога не би ме излъгала, или изоставила в беда. Винаги ми е помагала в трудните моменти.
   е била права.
Нашите майки са най - добрите ни приятели. Аз винаги споделям всичко с мама.Когато има някакъв проблем, тя винаги го разрешава. Убеден съм, че дори не винаги да сме били на едно мнение, тя винаги
Дори, когато  да ни се карат, майките го правят за наше добро. Много децата не разбират това и мислят ,че майките им са лоши. Но това съвсем не е така.Те винаги искат да си вземем поука от пакостта , която сме направили.
    Когато бях малък и аз , като всички, деца правих пакости. Мама ми се караше, но не го правеше защото не ме обича , а искаше да си взема поука от стореното и да стана добър и почтен човек  .Но, всъщност, моята скъпа майка, никога не е била прекалено строга с мен.
     Много от моите приятели лъжат майките си. Те си мислят, че това не е толкова лошо, но всъщност не осъзнават какво правят. До сега аз съм лъгал мама само два пъти и до ден днешен съжалявам за това.
 Зная, че не  всички майки са добри колкото моята. Има майки,  които раждат децата си и ги изоставят още в родилния дом,вместо са се  грижат за тях и да ги обичат.
Има и такива майки, които заради алкохолизъм, или  пристрастеност към наркотици обръщат гръб на децата си и те израстват на улицата, или в социални домове като  бедни сирачета. Тези  жени сигурно нямат никаква съвест и не би трябвало да стават майки . И от всичко това най-много страдат децата.
    Има и други майки,  които нямат средства да ги отгледат и за да не живеят децата в неподходяща среда социалните служби  им ги отнемат. Сигурен съм, че тези майки страдат  много за децата си.
Всички ние правим грешки, но ако се отнасяме зле с нашите майки и не ги уважаваме, такова поведение  говори много лошо за нас, Такова отношение към  майките  е непро-стимо. Има майки, които работят денонощно, за да могат да печелят пари и да осигурят нормален  живот за чедата си. 
    Аз никога не бих се съмнявал в мама  за каквото и да е. Тя никога не би ме излъгала . Никога не бих загубил доверието си към нея. Споделям с нея  най-големите си тайни.Тя винаги ми е казвала , че освен нейният любим син, аз съм и най-добрия й  приятел.Тя споделя с мен  проблемите си , а аз като приятел се опитвам да я разбера и да й дам съвет как да ги разреши, както правят най-добрите приятели.
    През едната половина от деня аз съм с мама. Това е най-хубавото време от денят ми!
    Немога да опиша колко много обичам мама ! За мен  тя е свята!


Автор: Недко Митков Иванов,  6”б” клас ,12 години

0 коментара:

Публикуване на коментар