КОЛЕДНА МАГИЯ

неделя, 5 януари 2014 г.


                                            
     Тази година реших коледния ми подарък да не е изненада, а сама да си го
избера от JUMBO. С мама отидохме и останахме възхитени , украсата в магазина беше страхотна. Навсякъде имаше малки джуджета, а до входа на магазина имаше голям дядо Коледа...Започнах да разглеждам подаръците и видях тези , които приятелките ми искаха за Коледа. Например, Ники искаше Furby, Ани искаше палатка с писалка, а Неди - книжка Very bella и чанта Color me mine .
   Мислех си колко щяха да са доволни , ако можех аз да им ги подаря. И в същия момент облеклото ми стана зелено, пораснаха ми  островърхи уши и дълга руса коса . Превърнах се в елф! В ръцете си държах списък с послушните деца , а зад мен имаше пълна шейна с подаръци,
  Тръгнах на път и раздадох всички подаръци с изключение на един, защото елените, които водеха шейната , бяха твърде изморени. Дядо Коледа , беше много разочарован , защото си знаеше , че дори само един подарък  да не е доставен, може да стане нещо ужасно , едно дете щеше да бъде разочаровано и разплакано в празничната нощ.
    Чудех се какво да направя, за да изпълня докрай задачата си. Изведнъж видях падаща звезда и тъй като оставаше само една минута до разсъмване, когато трябваше да бъдат доставени всички подаръци, побързах да използвам вълшебството на звездата и да поискам помощ. Разбира се, не за мен , а за останалото без подарък дете. И чудото наистина се случи. В същия миг чух радостния вик на  Стефи, момиченцето, което се беше отчаяло, че  остава без подарък на Коледа.
 Ето как , с вълшебството на коледната падаща звезда,  успях да изпълня  поставената ми от дядо Коледа задача и зарадвах едно тъжно дете. Почувствах се щастлива, много щастлива и…в този миг осъзнах, че отново съм обикновено момиче дошло в JUMBO ,за да  си избере подарък.
Тази година изживях най-хубавата си Коледа, защото, макар и на сън, направих коледно вълшебство за друго дете.           

ЛК Пегас    Деана Ник Сират тел:0895007283

0 коментара:

Публикуване на коментар