МОЯТА КОЛЕДНА МАГИЯ

неделя, 5 януари 2014 г.

    Какво ли е коледната магия! И аз не знам. Но всички по света казват,че по Коледа стават чудеса. 
Аз ще ви разкажа моята история. Всичко започна на Бъдни вечер . След празничната вечеря  и красивите подаръци, които получих,  аз останах леко разочарована. Защото не получих най-желания подарък,а аз исках малко, сладко кученце. Стана късно и всички легнахме по леглата. Но аз дълго не можех да заспя, мечтаейки за  своя неполучен подарък. Изведнъж чух песента на звънчета и смях.
-Хо,хо,хо!  Весела Коледа, Теди!!!
     Аз леко уплашена и развълнувана се затичах към прозореца. Погледнах навън и видях малко кученце, което скимтеше и трепереше от студ. Събудих мама и тате, за да приберем малкото пале.Сложихме го в картонена кутия, завихме го и го  оставихме до моето легло. Кученцето се успокои и всички заспахме. Най- щастлива бях аз.Това беше моята вълшебна Коледа. Искам да кажа на всички деца и възрастни ,че Коледната магия съществува наистина, затова  трябва да вярваме в нея, защото ако не вярваме няма да се случват чудеса и ние ще останем без мечти.
Теодора Илчева, 4 "а"клас, ЛК "Пегас" 

0 коментара:

Публикуване на коментар