четвъртък, 2 януари 2014 г.
КОЛЕДНО ВЪЛШЕБСТВО 


    В нощта на  Коледа гледах през прозореца пухкавия снежец. Дочух гласове, които не приличаха на тези на моите приятели. Чуваха се откъм двата снежни човека отвън -момиче и момче. От стаята не разбрах какво казват, затова излязох навън и се скрих, за да не ме видят.
-Марийке, много ми е студено без палто!-каза жално момчето.

-Какво ми се оплакваш, Иванчо!-отвърна му троснато момичето.- Да не мислиш че ми е по-добре? Без панталон краката ми ще измръзнат!

  Когато чух този тъжен разговор, ми хрумна една идея. Изтичах до вкъщи. Взех палто-то на дядо и панталона на мама.  Отидох при тях, облякох ги и те ми благодариха с топли погледи в черните им очи.

   На сутринта видях на моравата само панталона и палтото, а изпод тях  излизаха две тесни  струйчици вода,  които образуваха сърце преди да се оттекат в шахтата.

    Трогната, разбрах, че така ми благодарят за добрината, която им бях сторила. И вече знам, че и най-малката добрина, сторена на Коледа е истинска магия.

 Никол Николаева Деевска,10 години,ЛК,,Пегас",4-ти "а" клас,тел. за връзка:0888183300 

http://www.liveinternet.ru/users/babeluhska/post305433151/

0 коментара:

Публикуване на коментар