ИСТОРИЯТА НА ЕДНО ВЪЛШЕБНО КАМЪЧЕ

петък, 10 януари 2014 г.
                

     Един ден аз си намерих пред жилищния блок едно бежово камъче. Прибрах го в джоба си и отидох на площадката. На нея намерих два лева. Там имаше вече много деца , които по-
искаха да играят с мен - нещо, което често не се случва.
   Едното дете имаше куче.Погалих го, а то весело помаха с опашка и близна ръката ми приятелски.
   Затворих очи и видях един прекрасен свят, който може да е странен и скучен за другите, но забавен и пълен с приключения за мен. Съвзех се тогава осъзнах ,че благодарение на това ка-
мъче аз си намерих два лева, нови приятели и  че то ми помог-
на да осъзная колко чудата, красива и пълна с приключения е моята фантазия. И от този ден аз го наричам "моят вълше-
бен талисман".

Александрина Богдева, 4 "А" клас, ЛК"Пегас"

0 коментара:

Публикуване на коментар