СЛУЧКА ОТ БЪДЕЩЕТО

събота, 28 декември 2013 г.






    Един ден се събудих и се  почувствах   различно. Като всяка сутрин  погледнах към  прозореца,  за да се разсъня и се ужасих        Къщите бяха разрушени, над развалините се виеше пушек и всички хора уплашени пищяха.

Огледах се наоколо и видях извънземните, които бяха причинили  всичко това. Те имаха зелена кожа и големи черни очи.Тялото им приличаше на човешко.Те ме забелязаха, но аз се скрих  зад не-видимата преграда  между съня и действителността в моя реален свят. Там стояха мама и татко. Те бяха много стари, но и много добри и ми разрешаваха  да правя каквото искам.

 Улисана в забавленията, забравих, за извънземните.  но когато слязох долу отново  ги видях и реших да осъществя контакт с тях. Щом се приближих те казаха нещо от рода:

- Пой ,Ми ,Ай - и се събраха накуп. Образуваха едно грамадно зелено чудовище. Отначало се изплаших,но после повиках приятелите си. Заедно атакувахме и битката продължи около един час, но… победител нямаше. На другия ден се събудих, измих си лицето, облякох се и отново  извиках приятелите си. Заедно отидохме при извънземните, и отново влязохме в бой. При тази битка ние победихме. Засрамени извънземните  си отидоха от планетата ни. А ние с приятелите ми направихме проект, всеки да разчисти квартала в който живее…

Но будилникът ми звънна за училище.



Деана Ник Серат, 10 г. ЛК”Пегас”, 4.”а” клас

0 коментара:

Публикуване на коментар